Friday, January 8, 2010

Tidor

Semalam aku kureng sihat. So lepak kat umah saja sambil melayan tenet dan beberapa menda lagho lain. Sebab bosan sangat dan jugak badan letih lesu aku tidor je. Pas bangun tido balik, dan kitaran ni pun berterusan sampai la matahari terbenam. Sudahnya malam tu tak dapat tidor sebab dah over dose. Sampai la kul 3 pagi baru mata boleh lelap. Esoknya yakni pagi ni bangun kul seploh. Plan nak g joging dah melayang ntah ke mana. Hanya tinggal angan-angan yang tak kesampaian. Ni semua gara-gara tidor lambat, tidor lambat adalah pemangkin gejala bangun lewat. Tapi aku besyukur sebab dapat bangun balik, kalau tak bangun-bangun maka tak ada la aku atas muka bumi ni sekarang. Menjadi kebiasaan aku jugak bila bangun terus tengok cermin, rasa kelakar bila tengok muka lepas bangun tidor. Ala-ala beruang panda. Kalau rimau tengok pun pakat cabut.

*Malam ni pergi sauna, lalalalala

2 comments:

  1. kalau aku tgk..sure jatuh kaseh..harharhar..saja nk kontrobersi kan blog hang..:)

    ReplyDelete
  2. sebab tu aku x tido depan public..ish ish

    ReplyDelete