Wednesday, June 15, 2011

Kem Arab


Gambar ni diambik masa duk tengah padang pasir area Sharjah, emiriah sebelah Dubai. Belakang tu ada kem arab badwi yang kalu kena ribut pasir mesti melayang tak tinggal sisa. Nampak sangat dibuat-buat. Dapat singgah sini pun sebab ambik pakej safari tengah gurun. Malam tu ada BBQ dan tarian arab. Dengan bahasa lainnya tarian gelek yang entah apa-apa. Bila dah bosan tahap dewa cam skang aku godek-godek beribu gambar lama. Tadi baru si Husna cadang suruh bukak flicker, tengok la kalu rajin aku buat. Aku tak serajin dia yang ada serba serbi akaun.
Dah dekat lima bulan gambar ni diambil. Gambar ni tak penting pon yang aku ingat adalah kenangan di sebalik semua tu. Sebab lepas balik kisah hidup aku dah tak sama macam sebelum pergi sana. Dan hari akhir kitaorg kena ribut pasir. Pedih bijik mata tu masih tak boleh lupa.

No comments:

Post a Comment