Friday, June 3, 2011

Filem

Duk KL memang banyak dugaan kot. Aku pergi sekejap-sekejap pon duk turun naik panggung. Tapi takde la sampai buat maraton 3 movies cam sorang insan jelita tuh, hahaha. Dengar kata sampai familiar kat TGV KLCC sebab selalu muncul hampir setiap hari. Hari yang termiss tu pon bukan sebab ada hal penting tapi berkaraoke secara berjemaah pulak kat Pavilion. Takpelah asal bahagia.
Apapun sebab terpengaruh dengan kutipan yang gah aku pon seperti ribuan insan lain memilih untuk menonton filem kongsi yang kabarnya kutipan dah cecah tahap gaban. Dah la masuk lewat 5 minit sebab lambat beli tiket tapi takpelah kelewatan itu tak dikira signifikan secara statistik. Tak kesah la orang duk puji melambung pasal filem nih sebab bagi aku citer dia biasa-biasa aja. Tak mahu ulas lebih-lebih sebab takde bakat mengulas filem.
Cuma apa yang membuat aku lega adalah aku tak perlu bayar sebab kawan belanja so kira aku tak rugi apa-apa lah jugak. Masa pun memang spend untuk berhibur. Oh ya pastu kawan tadi belanja aku tengok filem Pirates pulak. Filem ni boleh tahan, yang best adalah sebab ada ikan duyung!

No comments:

Post a Comment