Sunday, June 12, 2011

Co SV

Diam tak diam dah sembilan bulan aku tak jumpa co SV kat UMT. Bukan sesuka hati tak mau jumpa tapi nak mengelak diri gara-gara janji manis yang orang lain buat. Menambahkan parah orang yang berjanji itu cuci tangan camtu je dan pas masalah pada aku yang tak tahu menahu. Tapi itu kisah lama yang penting aku dah ambil pengajaran, apa yang aku belajar adalah cara-cara untuk melepaskan masalah pada orang yang tiada kaitan.
Apapun sebab dah lama tak jumpa aku jadi agak gugup bila bertemu muka. Bukan saja-saja diadakan perjumpaan tapi adalah urusan berkaitan tesis yang wajib disempurnakan. Ayat pertama aku adalah "saya datang nak hanta hardware" dan dengan muka terpinga dia jawab "saya rasa saya tak order hardware".
Saat itu juga aku baru faham yang hardware dengan hardcopy adalah dua menda di dalam dimensi berbeza!

No comments:

Post a Comment