Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru

Esok dah 1 Januari 2010. Dah tahun baru. Dengan itu secara tak rasminya aku dah 26 tahun. Dah tua tapi belum dikira senja lagi. Kawan-kawan ada yang dah kawin, dah ada anak, yang belum kawin pun masih ramai. Aku pulak masih macam ni. Tapi aku percaya pada jodoh, so aku duk goyang kaki saja tunggu jodoh datang. Sehingga saat tu, aku akan hidup seperti biasa. Yang menjadi keutamaan adalah MSc aku, moga ni adalah tahun terakhir aku, amin.
Dan aku baru saje book accommodation aku kat Vienna nanti. Kali ni aku pilih nak duk ni apartment, senang sikit dan lebih selesa. Yang penting aku boleh masak. Tadi jugak aku dah plan ngn kawan aku yg ikut aku tu. Kami akan travel ke Germany, Italy dan mungkin jugak ke Prague. Terasa begitu seronok dan teruja. Bab berjalan ni aku memang johan, tak kesah kena berjimat untuk makan asalkan dapat travel. Kalau ada masa dan duit extra mungkin aku nak pergi lawat Budapest jugak. Hungary dengan Austria tak jauh mana, boleh pergi naik train. Apapun ni hanya plan awal kami. Apa jadi nanti tak tau lagi. Sesuatu yang pasti adalah kami akan travel. Kepada Arix, hang jangan jeles tau. Bukan aku tak mau bawak hang tapi hang yang tak nak ikut aku kan? Hehehe.
* Happy New Year

4 comments:

  1. slamat tahun baru mizi!

    uish.. bestnya plan jenjalan hang...

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru husna. plan memang best. duitnya yg x besh.

    ReplyDelete
  3. wow...mizi bestnya nk g jln2...

    ReplyDelete
  4. Takutnya semua sejuk beku nanti...hehe

    ReplyDelete