Thursday, October 21, 2010

Dulu

Dulu dia buat tak endah,
Tapi bila aku buat dia marah
Dulu dia kata dia mungkin salah,
Tapi aku cuba buat tak kisah
Dulu dia kata aku penting diri,
Tapi bila aku hilang pandai pula dia cari
Bila aku ke luar negeri dia kata nak makan sekali,
Bila aku dah kat sini dia lesap dengan sendiri
Dia selalu kata sorry aku tak tahu,
Bila dia tahu dia akan membisu
Dia kata akulah sahabat,
Tapi dia selalu cakap bila dah terlewat,
Dia selalu buat aku terharu
Lepas tu aku rasa tertipu
Depan aku dia buat tak peduli,
Belakang aku dia siasat sendiri
Dia jauh untuk dilihat,
Dalam hati dia dekat
Dia selalu pesan macam-macam,
Biasanya aku sendiri simpan
Dia kata tak pernah jumpa orang macam aku,
Tapi aku selalu jumpa orang macam dia dulu
Dulu dia selalu macam ni,
Sekarang aku pula dah jadi macam tu....

No comments:

Post a Comment