Monday, December 27, 2010

Dah submit

Tadi baru dapat tahu sorang teman seperjuangan telah berjaya submit tesis dan sekarang goyang kaki tunggu viva sahaja. Sebagai sorang yang banyak tahu pasal si kawan ni dan masalah-masalah yang beliau hadapi sepanjang kerja dia aku tumpang kagum. Beliau telah berjaya submit, selangkah lebih cepat dari aku sendiri. Selangkah? Mungkin beratus langkah kot sebab katanya dah submit sebulan. Bila dengar aku jadi seriau. Seriau sebab aku punya bila lagi nak submit? Lebih mendebarkan ada sorang insan yang dulu kami janji nak hantar dan grad sekali pun dalam proses menyiapkan tesis jugak. Hantar itu pasti cuma tak tahu sape dulu. Aku ke dia..? Persoalan lain yang timbul, boleh ke grad sekali, ke igauan ngeri semata? Terasa nak bagi pelempang. Kat diri sendiri...

No comments:

Post a Comment