Thursday, May 20, 2010

Tak Faham

Sungguh aku tak faham hati perasaan sesetengah manusia. Walaupun golongan ini tak ada la ramai sangat tapi sedikit sebanyak boleh mendatangkan kesan kat life aku. Bukan aku tak cuba tapi dah penat. Senang kata mungkin dah bosan seolah-olah semakin hilang momentum. Mungkin tanpa sedar aku dah mengabaikan orang lain yang berada dipersekitaran hidup aku. Tapi ada sesuatu yang perlu diingati, tidakkah berasa bosan untuk sentiasa main game siapa mula dulu? Seolah-olah ia adalah suatu benda yang seronok. Makin lama aku merasakan semakin jengkel. Sekarang juga dah stat untuk rasa meluat, makin lama makin membuak. Bila rasa tu dah sebati dengan diri nak pandang pun aku dah tak sudi. Cukup-cukuplah, aku dah penat. Lebih baik tenaga yang ada disalurkan ke tempat lain.
*Sila fikir dalam-dalam

No comments:

Post a Comment