Wednesday, March 3, 2010

Kawan Kawin

Kawan aku dah kawin dan sekarang kabarnya sedang berbahagia. Aku tumpang happy untuk kawan aku ni, walaupun aku gagal menghadirkan diri ke majlis mereka atas kekangan yang pelbagai. Dah masuk dekat2 2 bulan pun, tapi harap masih belum terlambat untuk wish selamat pengantin baru kat diorang. Nanti kita jumpa boleh lepak2 macam dulu2 ye...Tahniah dari aku sekali lagi kat korang.

*hari ni 03/03 adalah besday sorang kawan, seseorang yg daripadanya aku dapat belajar banyak menda..happy besday

4 comments:

  1. best weh kenduri daya..
    aku ni plak 1st time pegi kenduri belah selatan...

    ReplyDelete
  2. Uih beza ke husna? Aku ralat la x dapat pergi...

    ReplyDelete
  3. ;)
    husna: TQ husna for coming time kenduri aku.Rudy terharu sebab korang drive dari umah shila then terus ke umah aku....penat tu..;)

    mizi: aku faham keadaan ko...tak pe.insyaAllah kenduri ko aku pi k...

    ReplyDelete