Thursday, September 3, 2009

Bulan Posa

Bulan puasa dah tiba. Bila puasa mestilah yang paling penting adalah buka puasa. Rentetan dengan itu macam2 plan la nak bukak puasa kat mana. Semalam labmate aku beramai2 bukak puasa kat Kenny Rogers. Aku bukan nak pegi sgt sementelah sepanjang hayat ni tu kali kedua aku masuk Kenny Rogers tp memandangkan kawan2 yg plan aku x kuasa nak usulkan undi x percaya kat plan diorg. Ternyata firasat aku memang tepat. Makanan yang dicanang2 sebagai yg terlatest n hidangan paling popular berserta lazat hanyalah x ubah seperti makanan orang yang cukup bahan masakan. Dalam pinggan aku dicampur adukkan semua benda yg diorder sampai nak tgk pun x selera apatah lagi untuk makan...dah rasanya lebih teruk daripada murtabak sejuk yg basi kuahnya...dan untuk itu aku dicharge RM 29++....

*roger n OUT

No comments:

Post a Comment