Wednesday, February 3, 2010

Dua Tahun Lepas

Petang tadi tetiba aku terasa nak melawat tempat aku stay masa datang dua tahun lepas. Tempat aku berteduh untuk kira2 tiga bulan. Tempat pertama aku tujui semasa baru menjejakkan kaki ke bumi Vienna ni. Maka lepas balik lab aku terus naik bas ke sana. Feel dia macam dulu2 jugak, dan keadaan jugak masih tak berubah. Bilik aku dulu kelihatannya lampu masih menyala, menandakan ada somebody duk kat situ. Aku stop kejap dan tengok2 keadaan sekeliling. Nyata sekali tak ada apa yang berubah. Pasti. Dan untuk beberapa ketika aku melangkah pulang...
Kat sini aku nak share something. Last week aku tertengok satu magazine National Geographic ni, menengokkan saja tajuk dia aku tahu aku mesti akan beli...Harga dia 12.50 euro..dalam RM darab je dengan lima...tapi isi dia sangat menarik. Yang penting free gift map Holy Ground Jerusalem yang dia lampirkan skali.


No comments:

Post a Comment