Saturday, October 3, 2009

Seriously Tak Serius

Sorang kawan aku cakap aku ni serius. Dia agak bimbang nak bergurau dgn aku. Aku terima seadanya sbb time tu aku baru ambik 5 jenis ubat, pendek kata di bawah pengaruh dadah. Bila kewarasan aku datang balik aku baru sedar yang ada sedikit pembetulan untuk statement tu...aku bukan lah serius sgt..bahkan aku ni ada bakat untuk buat lawak bodoh dgn kawan2 walaupun x la sampai tahap mcm pelawak yg terencat akal mcm yg kita boleh saksikan kat sitkom2 tv...sape2 yg kenal aku mesti tahu perangai aku yg sebenar...tp kawan aku ni x la 100% silap sbb ada masanya aku akan serius, terutamanya bila aku agak tertekan dgn keje2 yg mcm x da penghabisannya...yelah, aku ni manusia biasa...mana ada manusia normal yg sentiasa hepy....ada masa kita hepy, ada ketikanya sedih, stress, bengang n segala mcm perangai negatif...tapi satu yg pasti aku boleh terima kritikan...no worries

No comments:

Post a Comment